Učitavanje

GOLF V R32

subota, 13. januar 2018.

Kada pričamo o Vagenima uglavnom ne pomislimo na sportiste. Testirali smo Golf V R32. Tzv najjači golfov model pete generacije.  Poseduje V6 motor od 3200 kubika, snage 250 konja.
Kada se uopšteno pogleda ovaj automobil, možete predpostaviti da se radi o jednoj ozbiljnoj  uličnoj trkalici. Međutim stvari malo drugačije stoje.

Automobil poseduje AWD pogon, tj pogon na svim točkovima, što mu omogućava  ubrzanje od samog starta  bez imalo proklizavanja.  U kombinaciji sa DSG menjačem, ovaj automobil ubrzava glatko, ali grafički gledano ne baš linearno.
Iako poseduje 3.2 motor i samo 250 ks, kažem samo jer mislim da je moglo biti više, ali sama pomisao da bi se golf mogao porediti sa AMG E klasom kao I M3 BMW-om, verovatno bi bilo nepravedno . Tako da golf pripada Hothatch klasi automobila. Moj subjektivni osećaj prilikom vožnje, kao  vozač putnik je sledeće:
Na prvi pogled od ovog automobila očekujete mnogo, ali to je greška u startu.  Ako bih pokušao nekom da objasnim kakav je automobil to bih uradio sledećom rečenicom: Da je bolji ne bi valjalo!

Materijali enterijera su prosečni, osim kožnih polukadica koji pružaju sjajnu potporu prilikom vožnje.  Što se enterijera tiče, sve se nalazi tamo gde se to i očekuje, nema problematike. Sve je kao kod golfa V sa potpunom opremom.
Što se vožnje tiče primetio sam blago podupravljanje prilikom  malo agresivnije vožnje, da li je to zbog loše izbalansirane šasije, tehničkih problema ili loših guma, nadam se da cu saznati nekom drugom prilikom. Problem je sto je podupravljanje lako lose jer se odnosi na na točkove gde se nalazi upravljački sistem I može biti pogubno. Upravljanje, ukoliko nema podupravljanja, je precizno i tačno.  Kočnice su odlične, zaustavljaju baš kao što bi to trebalo.
Koliko je auto pouzdan, zavisi od vase definicije pouzadnosti, ali troškovi odrzavanja nisu mali I potrebno je ulagati sa vremena na vreme, jer ipak je to automobil koji je star 10 godina.

Iako ima svoje mane, objektivno gledano automobil  je jedno pravo malo remek delo iz prostog razloga zato što je sve onako kako bi trebalo, a ne kako se očekuje.Najjednostavnije rečeno, R32  ima neku svoju harmoniju koju ne treba dirati.  Jedna od najupečatljivijih stvari vezanih za ovaj automobil jeste zvuk koji se mora čuti. Rezak, prodoran , agresivan, upadljiv, jedinstven.  Ubrzanje od 0-100 km/h je sasvim pristojno i iznosi oko 6 sekundi.
Iako ima dvoja vrata, to se ne predstavlja problem za svakodnevno korišćenje kao I za duga putovanja, čak šta više, mislim da je zadovoljstvo putovati sa njim.  Sve u svemu, auto koji je sa merom napravljen da bude smiren i da bude agresivan, zavisno od vaših potreba.

 Tekst i slike: @supercars_serbia