Učitavanje

Hot hatch

petak, 07. decembar 2018.

20.vek -ljudi su vozili malene automobile kao što je bila „buba“, „peglica“ „MINI moris“, „Fića“. Porodice bi se popakovale u svoja vozila i lagano krenuli na more u svom malenom automobilu. Veseli, srećni, imali su kola. Malo je bilo dovoljno.

21. vek- nikad više automobila, nikad većeg izbora. Potrošačko društvo, treba nam prostora da stavimo sve naše stvari koje kupimo i koje nas čine srećnima, i da sve to potrpamo u gepek velikog automobila, koji na kraju shvatimo da nam stvara frustracije jer nemamo gde da ga parkiramo i opet dolazimo u situaciju da nam treba neki mali auto za grad...
Od velikih ikona 20. veka nekako su svoje mesto pod suncem zadržali MINI i Fiat 500. Ostalo je ime koje ih krasi, neka emocija za koju se ljudi vezuju i seta u očima kad kažu:“ E, nekad sam ja vozio to kad sam bio mlad, kakav je to auto bio!“ Naravno morali su da krenu u korak sa vremenom, tehnologijama kako bi ostali i dalje dopadljivi pubilci.

Kada danas ova dva mališana uporedimo sa njihovim predhodnicima daleko se razlikuju. Da počnemo od činjenice da su tada bili jedini auto u porodici a danas se kupuju kao drugi ili čak treći.
Fiat 500 i MINI One su postali „fashion cars“, kupuju se za decu koja tek polože vožnju pa da im lakše bude da se snalaze kroz grad, zbog male kubikaže i ne troše puno. Uzimaju ih žene da im je zgodno da se parkiraju ili prosto mladje generacije koje još nisu zasnovale porodicu pa im neki prostor u kolima i ne treba, a hoće da iskažu svoj stav sa vozilima koje voze. 

Automobilska industrija je kupcima dala toliko mogućnosti da personalizuju svoje vozilo ne bi li ih privukli sebi, jer ipak u moru toliko vozila bitno je da budete jedinstveni i da se razlikujete od drugih. 
Pa vezano za naše aktere, što više detalja ne znači loše već nešto dobro. Što šarenije to interesantnje. 
Kubikaža, potrošnja, prostor, odlaze u drugi plan. Bitno je da Vaš ljubimac ima lepe flene koje se slažu sa spoljnom bojom, enterijerom, dodatnim lajsnama..
Blilo kako bilo ako se odlučite za bilo koji od dva modela nećete pogrešiti.
A ako se dvoumite šta je bolje za Vas poslušajte svoje srce. Jer ova vozila se kupuju čistom emocijom.

Tekst: Bojana Praštalo