Učitavanje

LAMBORGHINI AVENTADOR

nedelja, 04. februar 2018.

Pokušaću laički da objasnim neke stvari, informacije o performansama su lako dostupne na internetu, ali se neću obazirati na njih, nego na sam doživljaj.

Kada se sustretnete sa ovim automobilom, kroz glavu vam prolaze razne stvari. U meni se probudio strah kao i divljenje. Teško je to opisati, to treba osetiti. Umetnost je definasana kao nesto što nema svrhu izuzev same sebe. Automobil kao takav ,ne može se uvrsititi u ovu definiciju, mada ja se ne bih složio.  
Sam izgled automobila je fascinantan, izaziva divljenje u vama. Oštre ivice karoserije, široki pneumatici, sama masivnost automobila odaju kao da gledate u nešto sto je napravljeno da bi se u to gledalo. Jako elegantan izgled, ali istovremeno i nemilosrdno agresivan.

Sledeći svoju tradiciju, Aventador je dobio ime po biku, kao i njegovi prethdodnici.

Utisak koji ostavlja u vožnji je priča za sebe. Aventador bih definisao kao jako agresivan automobil. Osećaj u toku vožnje je takav da automobil nema milosti. Svetlosno brz odziv papučice gasa.Volan je jako precizan I osetljiv.
Zvuk ovog V12 motora je nešto što treba čuti.
Iako je ovo automobil novije generacije, stekao sam osećaj da se odupire modernizaciji,  osecaj u voznji je upotpupnjen osećajem analogije. Pod ovim podrazumevam to da se upotpunosti oseća automobil , kao da je od krvi I mesa.
Lambo je automobil sa rasnim pedigreom, ali nije baš automobil za svakodnevne potrebe, osima ko vam je jedina potreba uživanje u vožnjii.

Automobil je sam po sebi jako agresivan, ne po performansama, agresivan je u nekom drugom smislu. Jako je neudoban, materijali su grubi I tvrdi ali  jako kvalitetni, prilikom skretanja, sile su dosta jake, tako da jedna obična voznja moze da preraste u neki trening prilikom odupiranja tim silama.

Iako je ovo dečački san, postoje i neke mane.

Prilikom svakodnevne upotrebe, parkiranje bez upotrebe kamere gotovo  je ne moguće, preglednost ovoga utomobila pozadi praktično ne postoji. Nije pregledan ni napred, hauba je dosta isped vas iako mislite da nije, a s obzirom da je jako nizak , psotoji rizik od oštecenja zbog nekih svakodnevnih stvari kao sto su ivičnjaci ili udubljenja na putu. Još jedna stvar vezana za ovaj automobil, ne bih rekao da je to problem, ali mogao bi da bude. Adrenalin koji stvara je zaista na velikom nivou, tako da prilikom vožnje mora se imati na umu koje su mogućnosti auta i da je to samo automobil a ne mlazni avion. Sam problem jeste posedovanje ovog automobila kao i njegovi troskovi, sto se i očekuje, posedovanje u Srbiji je teško izvodljivo, jer u srbiji niko ne održava Lamobrghini tako da za svaki servis automobil putuje u inostranstvo.

Sve u svemu jedno malo savršenstvo i retkost na našim ulicama.

 Tekst: Đorđe Stevanović    Slike: @supercars_serbia